Login



Kunena Latest

No posts to display.
Welcome, Guest
Username Password: Remember me

Úřední deska - vývoj
(1 viewing) (1) Guest
  • Page:
  • 1

TOPIC: Úřední deska - vývoj

Úřední deska - vývoj 12 years, 11 months ago #23

Kopie z Joomlaportal.cz:

Rád bych se zeptal, v jakém stavu a zda je možné se to někde dočíst, je vývoj ÚD. Poslední dva dny jsem se jí zabýval a hodnotím jako super počin. Díval jsem se i na weby, kde je úřední deska používána (i mimo Joomla! abych mohl najít průměr požadavků na funkčnost a vyhovět tak klientovi). V žádném případě jsem nechtěl věc řešit svou vlastní úvahou, co by tak bylo dobré, ale jak a k čemu je tato věc používána a jak je na webech řešena, aby maximálně odrážela potřeby uživatele. Měl bych pár tipů, co by tahle komponenta ještě chtěla, žel nejsem programátor, takže tyto tipy se týkají již věcí, na které sám nestačím… Pokud by tedy byl zájem, zde jsou.

Jinak fakt výborná práce!




Bylo by vhodné:

Možnost manuální změny pořadí položek v administraci (šipky, uložit).
Možnost v menu zvolit konkrétní kategorii.
Při načtení odkazu na úřední desku z mod_urednideska se v hlavičce stránky správně objeví titulek komponenty - „Úřední deska“. Po volbě kategorie však do hlavičky skočí titulek stránek a componentheading nepřebírá nastavení třídy z parametrů v administraci. Viz. odkaz
Určitě by bylo vhodné k jednotlivým položkám dát možnost většího množství příloh - řešení pomocí Phoca Download, či dokonce články je zbytečně komplikované.
Zvážil bych nasazení podkategorií, resp. systému sekce/kategorie.


Souhrn důležitého:

1. Doplnit jméno souboru
2. Doplnit jeden řádek z popisu pod nadpis, aby byla část popisu vidět již v na výpise ve stavu „skryto“
3. Systém sekce/kategorie - dvě kritéria výběru: Obor a Typ dokumentu
4. Možnost jednotlivé sekce/kategorie přiřadit položkám menu (návaznost modulů na položky menu)

Upozorňuji, že jsem vůbec neřešil administraci z frontendu. Z principu tuhle možnost vypouštím…
  • Page:
  • 1